Köpvillkor

Köpvillkor

Varumärket Sitepartner ägs och är registrerat av det Svenskregistrerade bolaget Digitalpartner Europe AB, 559194-6099. Vi innehar F-skattsedel, är momsregistrerade och alla priser anges exklusive moms.

Adress & Kontaktuppgifter:

Digitalpartner Europe AB

Klostergatan 15

703 61 Örebro

VD: Viktor Hörman

viktor@sitepartner.se

070-492 73 80

Beställning

För att beställa en hemsida hos Sitepartner behöver ni vara ett registrerat företag som t.ex. enskild firma, handelsbolag eller aktiebolag. Kontakta vår kundsupport om ni är ett företag under bildande.

När vi kommit överenskommens om vilket upplägg som passar er bäst så skickar vi en offert via mail. Det är ett digitalt dokument som signeras enkelt via en knapptryckning. Efter signering får du en kopia på det signerade avtalet till din mail.

Först när avtalet är påskrivet och när Sitepartner fått texter, bilder & logotyp till den nya hemsidan så påbörjas byggnationen av den nya hemsidan. 

Nöjd kundgaranti

Om ni inte är nöjda med det vi levererat efter korrekturvändan, så har ni rätt att häva köpet om ni så önskar. Om köpet hävs så raderas det som skapats och ni är fria att anlita en annan webbyrå. Om ni accepterar en korrektur så utgår rätten att häva köpet och avtalet är då bindande.

Vill ni däremot ha fler korrekturvändor så tillkommer en kostnad på 1000kr ex moms per extra korrektur.

Avtal, Lagar & Regler

Avtalsfrihet, vi förbehåller oss rätten att neka till köp med hänvisning till lagen om avtalsfrihet. 

Force majeure, vid händelse utanför sitepartner.se kontroll (krig, naturkatastrof mm) befrias sitepartner.se från att fullgöra sina ingångna avtal. 

Äganderättsförbehåll, tjänsten är i Sitepartner.se ägo fram till att full betalning erlagts. 

Lagar, Sitepartner.se köpvillkor är i enlighet med Svenska lagar och är tillämpliga i de länder där köpvillkoren ej är i konflikt med rådande lagar. Det finns inga lagar som reglerar köp mellan företag, det är det överenskomna avtalet mellan företag som gäller.

Här kan du läsa mer om lagar och regler: www.konsumentverket.se.

Försök till bedrägerier kommer uteslutande polisanmälas och Sitepartner.se förbehåller sig rätten att häva köpet vid misstanke om bedrägeri.

Leverans

Efter påskrivet avtal för ”företagspaketet” & ”Proffspaketet” samt efter att vi fått text, bilder, logotyp & tillgång till ert domännamn av er så påbörjas byggnationen. Därefter har vi som mål att ge er ett första designförslag inom 5 arbetsdagar.

Vi tillämpar 1 stycken korrekturvända, där ni som kund får titta igenom vårt designförslag i lugn och ro. Sedan komma med synpunkter på mindre ändringar.

När ni är nöjda så går vi live med nya hemsidan. Därefter får ni fulla administrativa inloggningar och äganderätten övergår till er när full betalning erlagts. Därefter är det ni som står som 100% ägare och ni har rätt att anlita vem som helst till utveckling av er hemsida.

För ”kan själv” paketet så kan vi börja med uppsättning av er nya hemsida omgående efter avtal signerats och att vi fått tillgång till ert domännamn. När uppsättning är klar får ni inloggning till hemsidan och så håller vi i 1 timmes utbildning. Därefter har ni kunskapen som krävs för att lägga till era bilder, texter och logotyp själva. Först när betalning erhållits så övergår 100% av äganderätten till ert företag.

Betalning

Efter att det avtalet signerats så skapas en faktura med 25 dagars betaltid.

Först när full betalning erlagts övergår äganderätten av den nya hemsidan till ert företag. Därefter är det ni som står som 100% ägare av hemsidan.

Betalning sker via banköverföring till Bankgiro: 5347-6016

Bygg din nya hemsida tillsammans med  Sitepartner idag!

Snabbt | Tryggt | Billigt